סאן קאר suncar

סאן קארסאן קאר – רכב חתונה ומיני ליסינג

חברת השכרת רכב סאן קאר הוקמה בשנת 1973 ולכן היא אחת מחברות השכרת הרכב הוותיקות ביותר בארץ. לחברה 3 סניפים ; בחיפה, נתניה ובתל אביב ברחוב הירקון הנחשב לאזור תיירותי. מדובר לא רק על חברה וותיקה אלא על חברה ששמה הולך לפניה בכל הקשור לאמינות, מקצועיות, יחס חם ללקוח ובנוסף לכל אלה, החברה מתחזקת צי רכבים מרשים במיוחד הן למטרות השכרה והן למטרות ליסינג. הנה שתי דוגמאות מסלולים:

סאן קאר השכרת רכב לטווח ארוך

חברת סאן קאר מציעה ללקוחותיה השכרת רכב בארץ וגם מסלולי השכרת רכב בחו"ל ( תוכלו להזמין רכב לחו"ל באמצעות האתר וללא המתנה ). השכרת רכב לטווח ארוך מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים שבשל אי אילו סיבות שיטת הליסינג איננה מתאימה להם. מיני ליסינג היא השכרת רכב לתקופה של 3 חודשים ומעלה, התעריף זול יותר מהשכרת רכב רגילה וקצת יותר יקר מליסינג, בנוסף מוצעים ללקוחות שירותי ליסינג נוספים והם אינם מחויבים להמשיך ולשכור את אותו סוג הרכב.

סאן קאר – השכרת רכב לחתונה

חברת סאן קאר מציע לזוגות צעירים ( אך לא רק… ) לשכור רכב יוקרתי ונוצץ ליום החתונה. למרות שמדובר על יום מרגש במיוחד ואולי אף בגלל, זהו גם יום מפרך ומתיש ומדוע שלא תקלו על עצמכם היכן שרק ניתן ? הרכבים עליהם חברת סאן קאר ממליצה ליום החתונה : שברולט מליבו, ביואיק לה קרוס או פיאט 500. את המכוניות ניתן להשכיר במחירים משתלמים ביותר וכדאי לבדוק באתר החברה מחירון השכרת רכב. באמצעות גלישה לאתרי אינטרנט של חברות השכרה אחרות, תוכלו להשוות מחירים ולבדוק מי מציעה לכם את ההצעה המשתלמת ביותר. בנוסף, ועל כל צרה שלא תבוא, מציעה החברה שירותי גרר וחילוץ במקרה שהרכב יחליט להיתקע דווקא ביום זה.

ומה באשר לביטוח?

כאשר אתם מתכוונים לשכור רכב, כדאי לוודא מה עוד השירות כולל. חברת סאן קאר מחזיקה בצי רכבים מתוחזק היטב, ואין מצב שהלקוח יקבל לידיו רכב במצב מכאני לא תקין. דבר נוסף חשוב – אם מדובר על הרכב הפרטי שלכם אתם חייבים לבטח אותו רק בביטוח חובה לא כל שכן כאשר מדובר על רכב שכור, אז אתם נדרשים לשלם גם בעבור ביטוח חובה וגם בעבור ביטוח מקיף במקרים בהם הרכב ניזוק או נגנב. בדקו עם חברת ההשכרה באם היא מציעה לכם גם שירותי חילוץ, גרר, תיקונים ורכב חילופי .על כל מקרה, עם הפנייה לחברת סאן קאר, תקבלו את כל הפרטים הנחוצים על מנת שתהיו בטוחים בבחירתכם וללא שום הפתעות בלתי צפויות.

החברה שלנו פרוסה בשלוש ערים עיקרית – השכרת רכב בחיפה, השכרת רכב בנתניה וגם השכרת רכב בתל אביב , וניתן לשכור רכב בעיר מסוימת ולהחזירו באחרת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה סאן קאר, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה